wtorek, 18 lutego 2014

Nivea Fruity Shine Strawberry

Jeszcze przed nadejściem zimy, zaopatrzyłam się w zestaw różnych mazideł do ust i pomadek.
Jedną z nich była pomadka nawilżająca Nivea strawberry . Mój ulubiony sztyft to żurawinowo-malinowy, więc pomyślałam ze ten będzie miłą odmianą. To był błąd. Produkt nie chroni i nie nawilża. Zapach truskawki jest ledwo wyczuwalny. Taka zwykła wazelina w sztyfcie co ani dobrze smakuje , ani dobrze nie wygląda. Zastanawiałam  się po co, firma Nivea wypuściła na rynek taki bubel . I czy ktokolwiek sprawdzał działanie i zapach owej pomadki.
 Producent obiecuje że produkt będzie długotrwale nawilżał, tymczasem odniosłam wrażenie że im dłużej ją stosowałam tym bardziej pierzchły mi usta, stały się też bardziej podrażnione i jakby swędziały. Kolor, utrzymuję się bardzo krótko i chwała mu za to, bo jak dla mnie jest za bardzo marchewkowy.Po za tym sztyft lubi rozpuszczać  się w kieszeni. Blech. Nie próbowałam wszystkich pomadek tej firmy , ale była to zdecydowana większość i prawie z każdej byłam bardzo zadowolona. Tej pomadki już więcej nie kupię a tę którą mam wywalam do kosza.
Skład pomadki , jest przedługaśny.
Działanie, beznadziejne
Cena ok 7 zł


Skład: /Dragonfruit/ Polyisobutene, Ricinus Communis Seed Oil, Octyldodecanol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Hydrogenated Polydecene, Candelilla Cera, Myristyl Myristate, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Microcristallina, Isopropyl Palmitate, Synthetic Wax, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Oil, Mangifera Indica Fruit Juice, Citrus Aurantifolia Fruit Juice, Tocopheryl Acetate, Vitis Vinifera Seed Oil, Bisabolol, Glycerin, Propylene Glycol, Mica, Aqua, Neohesperidin Dihydrochalcone, BHT, Citric Acid, Trideceth-9, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Parfum, CI 77891, CI 15850, CI 45380.
/Cherry/ Polyisobutene, Ricinus Communis Oil, Octyldodecanol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Hydrogenated Polydecene, Candelilla Cera, Myristyl Myristate, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Microcristallina, Isopropyl Palmitate, Synthetic Wax, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Oil, Mangifera Indica Juice, Citrus Aurantifolia Juice, Tocopheryl Acetate, Vitis Vinifera Seed Oil, Bisabolol, Glycerin, Mica, Propylene Glycol, Aqua, Neohesperidin Dihydrochalcone, BHT, Silica, Citric Acid, Trideceth-9, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Limonene, Eugenol, Linalool, Benzyl Salicylate, Geraniol, Parfum, CI 77891, CI 15850, CI 45380, CI 15985, CI 77499.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz