wtorek, 4 lutego 2014

Strefa04 by Mindvaley Poland - program treningowy z dietą na 60 dni

Aktualizacja ; Zapraszam na moje zmagania : http://malina9948.blogspot.com/


Za którymś razem gdy przeglądałam treningi na YouTubie znalazłam filmik na którym trening składał się z trzech części:
rozgrzewki, treningu zasadniczego , rozciągania
http://www.youtube.com/watch?v=z0Vi6SA9UkY&list=FLjGcITHU5ne3MMeGDX3ca3Q

Ćwiczenia były wykonywane przez dziewczynę która miała pięknie wyrzeźbione ciało i naprawdę od lat zajmowała się ćwiczeniami. To było po niej widać. Gdy czytałam komentarze pod filmikiem znalazłam jeden czy dwa w którym była informacja że program STREFA04 jest w trakcie testowania i że można się zgłosić przez mail na ochotnika. Cały program trwa 60 dni i mamy podany przykładowy jadłospis i treningi.Pomyślałam czemu nie i napisałam na podany adres mail. Na drugi dzień dostałam instrukcję z dalszym postępowaniem . Trzeba było wejść na podaną stronę i odpowiedzieć na 4 pytania dotyczące wyglądu sylwetki. Wyszło w podsumowaniu że ma figurę 'zmysłowej klepsydry'. Ok, może być ;-) Dostałam informację że na drugi dzień rano dostanę maila z treningiem  i propozycję diety a także że będę otrzymywać miale wspomagające mnie w walce o upragniona sylwetkę. Tak też się stało. następnego dnia o 5 rano wszedł mail. Budzik nastawiłam na godz 6,20 ale i tak dźwięk komórki z wchodzącego maila mnie rozbudził. Dżemkując troszkę wstałam o 6,40. W mailu podany był link do strony na którą mam się zalogować i z której można pobrać filmy z ćwiczeniami. Zrobiłam pierwszy trening i naprawdę dobrze się po nim czułam. Na następny dzień trening2. Dzień przerwy i trenig3. Po trzecim tak mnie bolał tyłek i uda że czułam prawdziwe szczęście że już się skończył. Miał to być trening na biodra uda i pośladki a podstępnie wkradły się tam ćwiczenia na ramiona. Ciężko mi też było nadążyć z ćwiczeniami. Po tych ćwiczeniach znów dzień przerwy. Dziś zrobię kolejny trening. Czuję że polubię się z nimi na stałe. Mam do zrzucenia jakieś 12 kg( 6 po rzuceniu palenia). Przede mną pozostały niecałe 2 miesiące a Ja nie mogę się przekonać do proponowanej diety. No może jakieś małe kroczki w tym kierunku postawiłam.
Na koniec lutego zrobię pomiary i napiszę aktualizację , ile i czego się pozbyłam.
Pozdrawiam

Poprawka - opis po miesiącu ćwiczeń pojawi się 4-5 marzec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz