poniedziałek, 10 lutego 2014

LOVE 2 MIX ORGANIC - maska z efektem laminowania i szampon regenerujący

Na zakup tego duetu zdecydowałam się po przeczytaniu ogromnej ilości pozytywnych komentarzy w internecie.
 Prawie dla każdego maska z efektem laminowania jest "niezwykła i KWC". Szampon podobnie, ale nie dla mnie. Ja mam chyba jakieś inne włosy.
 Chętnie oddała bym dziadostwo lub wyrzuciła, ale najpierw przedstawię o czym mowa i co obiecuje producent.



LOVE 2 MIX- Maska do włosów REGENERUJĄCA z efektem LAMINOWANIA.

cena-27,50

            Organiczne ekstrakty : mango i awokado.
Maska zaprojektowana specjalnie do głębokiej odbudowy struktury włosów zniszczonych, nawilża je i nadaje im zdrowy połysk. Na powierzchni włosów powstaje warstwa ochronna, tworząc efekt laminowania, która wygładza je i ułatwia rozczesywanie. Wysokie stężenie organicznego oleju awokado i wyciągu z mango zapewniają intensywne odżywienie i wzmocnienie włosów, dzięki czemu są mocne i zdrowe.

Maska chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas korzystania z suszarki do włosów lub lokówki.

Zalety produktu:
  • Zawiera wyłącznie certyfikowanych składniki organiczne
  • Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli, lanoliny
  • Posiada unikalny efekt laminowania włosów. Każdy włos jest otoczony folią ochronną, dzięki czemu staje się grubszy,zdrowszy i pełen blasku
  • Ma uwodzicielski, tropikalny aromat

Sposób użycia: Rozprowadzić równomiernie maskę na czystych i wilgotnych włosach i skórze głowy. Po 1-2 minutach zmyć ciepłą wodą.

Skład:Skład:Aqua with infusions of Organic Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract (organic mango extract), Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil (organic avocado oil), Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Cetyl Ether, Divinyldimethicone / Dimethicone Copolymer, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Bis (C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, Hydrolyzed Wheat Protein (wheat proteins), Hydrolyzed Rice Protein, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Lycopene.



LOVE 2 MIX - kremowy szampon odżywczy do włosów zniszczonych

ORGANICZNE EKSTRAKTY : PROTEINY PSZENICY + ŻÓŁTKO
cena -16 zł

Szampon powstał na bazie organicznych białek pszenicy i żółtek jaj, znanych z korzystnego wpływu na włosy i skórę głowy.

Żółtka jaj mają właściwości odżywcze, chronią włosy przed uszkodzeniami. Poprawiają ich wygląd, jednocześnie zapewniając wewnętrzną siłę i blask.
Wchodzące w skład szamponu białka pszenicy ekologicznej wzmacniają strukturę włosów. Kremowa konsystencja zapewnia dokładne oczyszczanie włosów i skóry głowy przy jednoczesnej, łagodnej pielęgnacji. Włosy po użyciu szamponu są zdrowe i piękne.

Zalety produktu:
  • Zawiera wyłącznie certyfikowanych składniki organiczne.
  • Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli, lanoliny
  • Zawarta jajach lecytyna, witaminy i aminokwasy poprawiają strukturę włosów i zapobiegają uszkodzeniom mechanicznym.
  • Proteiny pszenicy odżywiają białkową strukturę włosów, nawilżają je.
  • Niesamowicie delikatny i ciepły aromat i bogata kremowa konsystencja.


Sposób użycia: Nanieść masującymi ruchami na mokre włosy aż do spienienia, następnie spłukać ciepłą wodą. Do codziennego stosowania.
Skład: Aqua with infusions of Egg Yolk Powder (egg yolk), Organic Triticum Aestivum Oil (organic wheat germ oil), Organic Avena Sativa Kernel Extract (organic oat extract), Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Styrene / Acrylates Copolymer, Organic HydroLyzed Wheat Protein (organic wheat protein), Polyquaternium-44, Linum Usitatissimum Seed Oil, Pinus Sibirica Ledeb Oil, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Lycapene, Caramel.



Z opisu producenta wynika że zarówno szampon jak i odżywka to idealne produkty dla moich farbowanych , trochę wysuszonych na końcach włosów , które na dodatek często się przetłuszczają.
Nie spodziewałam się cudów ale przynajmniej nawilżenia i łatwiejszego rozczesywania.
Produkty zamówiłam ze sklepu internetowego który sprzedaje rosyjskie kosmetyki. Po 2 dniach dotarła do mnie paczka. Bardzo się niecierpliwiłam żeby wreszcie wypróbować te cuda i gdy nadszedł wieczór poszłam myć głowę nowym nabytkiem, całkowicie zapominając o już dwóch otwartych szamponach i trzech odżywkach. Tak bardzo chciałam poczuć te pozytywne przeczytane ochy i achy na moich włosach. Pierwsze wrażenie: konsystencja szamponu- lejąca ale trzyma się ręki.
 Zapach - świeży, owocowy, baardzo przyjemny. Po umyciu słabo wyczuwalny.
Przy spłukiwaniu szamponu z włosów odniosłam wrażenie że są one trochę 'drutowate'. No, pomyślałam : naturalne składniki, pewnie siła natury, po masce będzie dobrze.
Potem nałożyłam maskę. Ma ona konsystencję zwartego kremu i jeszcze ładniejszy zapach niż szampon. Zostawiłam maskę na włosach i zajełam się myciem pozostałej siebie. Po paru minutach spłukałam maskę według zaleceń producenta ciepłą wodą, zawinełam włosy w recznik, nawet dałam im naturalnie wyschnąć i co? I nic !
Po wyschnięciu miałam na głowie przesuszone włosy a na ich końcach drutowate sianko.
Podczas stosowania innych szamponów z naturalnymi składnikami (minn. alterra) nic takiego się nie działo , wręcz przeciwnie byłam bardzo zadowolona z efektów. A tu taki drut !
Próbowałam używać szamponu w kombinacji z innymi odżywkami i maskami ale według mnie to produkt nie wart swojej ceny. Szkoda dla niego włosów. Z maską podobnie. Próbowałam ją nałożyć na naolejowane włosy i dopiero wtedy zauważyłam połysk po zastosowaniu, ale to równie dobrze mogło być po mieszance olejów .
Podsumowując bardzo się rozczarowałam LOVE 2 MIX, możliwe że poprostu moje włosy nie lubią tych produktów i tyle, a szkoda bo pięknie  pachną
Zużyłam mniej więcej po pół opakowania każdego produktu, jeżeli jest ktoś chętny do przetestowania ich na sobie i przy okazji mieszka w Warszawie to chętnie mu je oddam.

Pozdrawiam











 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz