środa, 19 marca 2014

Przeciwzmarszczkowo ujędrniający żel do pielęgnacji okolic oczu AVON Rokitnik i Mącznica - rok stosowania


W lutym minął rok podczas którego stosowałem ten żel pod oczy. Nie mam co prawda wieku 40+ ale mam już swoje "pierwsze mimiczne" . Stosując ten żel miałam nadzieję że uda mi się powstrzymać powstawanie co raz dłuższych promienistych linii na skórze pod oczami ale nie bardzo mi to wyszło.

Pierwszy miesiąc kiedy używałam żelu byłam zachwycona tym że ładnie nawilża i nie szkodzi. 

Wierzyłam  w jego składniki - Rokitnik i Mącznice , a także w to że pomoże zredukować istniejące linie, zgodnie z tym co obiecuje producent. 
Myliłam się bardzo.

Żel znajduję się w zakręcanej tubce , z cienką końcówką o pojemności 25 ml. Jest przeźroczysty, lekko lepki i delikatnie czuć go plastikiem.
Wchłania się szybko , dość dobrze nawilża , choć w zimie musiałam się wspierać dodatkowym kremem bo miałam wrażenie że ten nie wystarcza.
Żel w żaden sposób nie powstrzymuje powstawania zmarszczek a tym bardziej nie redukuje istniejących. To zwykły lekki nawilżacz.
Co prawda cena 8 zł jest adekwatna do jakości ale zawsze się człowiek skusi na obietnice producenta....

Już nie popełnię tego błędu i na pewno bardziej zainwestuję w pielęgnację okolic oczu.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz