czwartek, 9 stycznia 2014

Tłusta cera - Moja Zmora

Tłusta cera - Moja Zmora


Odkąd pamiętam zmagam się z problemem tłustej cery, choć powinnam napisać moja małą fabryką łoju. To nie jest lekkie przetłuszczanie w strefie T, tylko ogromne błyszczenie całej twarzy. Do tego rozszerzone pory i małe niespodzianki. Podchodziłam do problemu różnymi sposobami, od wysuszania i matowienia poprzez nawilżanie , po maseczki i różne specyfiki.
Ale Nie! Błysk jest dalej . Dzięki Effaclar K i pudrowi ryżowemu jakoś mogę to opanować. Krem niesamowicie skutecznie zwalcza zaskórniki, widocznie zmniejsza rozszerzone pory i wyrównuje koloryt cery . Moja kuracja trwa od czerwca 2013 r , na pierwsze widoczne efekty czekałam ponad 3 miesiące.

Marzy mi się podkład który skutecznie i przynajmniej na 8 h zmatowi moją cerę a przy tym nie będzie wyglądać jak tynk na twarzy.
Próbowałam już naprawdę wielu , ale muszę szukać dalej   :-)

Malinowa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz